zaterdag 4 augustus 2012

dag 5 Goedemorgen

Net uit mijn bed gebrand (08.30uur) Best vroeg want gisteren heeft er een band tot elf uur snoei hard staan spelen achter ons en direct daarna nam de buur-camping Suncity het over.
House! 120 beats per seconde. Als of ze naast onze tent stonden te spelen.
Omdat we de hele dag gezwommen hadden gister ben ik toch in slaap gevallen. (rond een uurtje of twee) Net toen ik een beetje begon in te dommelen knalde er ineens een flinke klap onweer en werd het bij de overburen wat rustiger. Regen op je tent werkt rustgevend en ik viel gelukkig weer in slaap.
Ach vandaag niet zo heel veel te doen het is tenslotte vakantie dus we rusten heus wel uit.

Leuk om te vertellen is dat de overbuurvrouw van ons naar ons toekwam en vroeg of wij uit Nunspeet kwamen. Dat had ze ons horen zeggen. Ja klopt. Ik heb familie daar wonen. "O waar dan ?" vraag ik aan de Uitleg.. Dat is wel heel vlakbij ons. Hoe heet ze dan?....... Corrinne...
Nou dat is toch ook sterk. It's a small world after all.




Meteen een gezellige band en lekker een tijdje zitten kletsen net boven de harde muziek uit hahahaha

Vandaag gaan we in de middag waarschijnlijk (als we zin hebben) naar een plaatsje in de buurt voor een dorpsfeest met wijnproeverij en een kook-wedstrijd.
Heerlijk!

Wiesontlatasra!